وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92

جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92



از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید

سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید

 دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد

دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید

جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92


عشق خالی بودن از معیارهاست


یا گذشتن از کنار دارهاست


عشق آتش بس ندارد جان من 


آنکه آتش میزند بر قلبهاست



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی

 تو را هرگز از یاد نمی برم ؟



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





بغض فرو خورده ام چگونه نگریم

 از همه آزرده ام چگونه نگریم

 پرسشم از راز بی وفایی او بود

 حال که پی برده ام چگونه نگریم .



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز

 آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند

 راهی به دل بجو !



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت

 چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد

و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم

تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد

 اون سر دنیا که بری ، این دل من باهات میاد



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی


 وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی .



جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92





عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن

و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن .




جمله های عاشقانه و عارفانه حسی جدید 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.