وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92

عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92



به امید نگاهت ایستادن

 به روی شانه هایت سر نهادن

 خوشتر از این آرزویی است

 دهان کوچکت را بوسه دادن

عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92




هنوز دربه در کوچه های خاطره ام


هنوز اسم تو مانده گوشه ی حنجره ام


هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو


در انحصار غم عشق محاصره ام



عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92





( د u سt د a ر m ) اینبار با یه مدل دیگه میگم تا نگی این جمله تکراریه!




عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92






همه‌ی " او "های عالم هم که جمع شوند " تو "نمیشوی..

مطمئن باش!!



عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92






نرسد دست تمنا چون به دامان شما

 میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما

از دلم تا لب ایوان شما راهی نست

 نیمه جانی ست درین فاصله قربان شما




عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92





بستن زلف رها سنگدلی میخواهد

 دل شکستن به خدا سنگدلی میخواهد

 چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا

 سنگ ماندن به خدا سنگدلی میخواهد



عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92






یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو

 یک روز نگشت خاطرم شاد از تو

 دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من

 یک جان و هزار گونه فریاد



عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92





دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

 فردا شد و باز هم تو گفتی فردا

 امروز دلم ماند و یک دنیا حرف

 یک هیچ به نفع دل تو تا فردا



عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92





به که گویم غم خویش به سکوت شب سرد یا گل پرپر یاس؟

 ای سراپا همه ناز دوریت را چه کنم

تو نباشی من به یک پلک زدن خواهم مرد




عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92




فکر تنهایی نباش

 تنهایی خودش تنهاست

 تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست



عاشقانه ترین اس ام اس های سال 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.