وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

متن عاشقانه زیبا و ناب 92


هرچند تا منو دوست داری من یه دونه بیشتر دوست دارم!

 میدونی اینجوری خوبیش به اینه که:

حتی اگه منو دوست نداشته باشی بازم

من یه دونه بیشتر دوست دارم

متن عاشقانه زیبا و ناب 92


در خلوت من نگاه سبزت جاریست


این قسمت بی تو بودنم اجباریست


افسوس نمیشود کنارت باشم 


بی تو هر ثانیه و لحظه من تکراریست



متن عاشقانه زیبا و ناب 92





من بی‌تو هیچم

هیچ‌تر از این بادی که می‌آید...




متن عاشقانه زیبا و ناب 92




ز تاریکی نمی‌ترسم دیگر

از وقتی که گم شده‌ام

در شب ِ چشمانت!




متن عاشقانه زیبا و ناب 92



وقتی گرمای نگاه تو نیست

این میشود حال و روز زمستانی من:

سرماخوردگیهای پی در پی

تب و لرز های بی پایان...!



متن عاشقانه زیبا و ناب 92



کلمه ای بودم ساکت و دلتنگ

در طبقه ای از آسمان

تو از پشت پنچره ی ازلی نگاهم کردی

و من .....!

غزلی شدم بر لبان هستی



متن عاشقانه زیبا و ناب 92



قرارمان یک مانور کوچک بود!

 قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد!

اما ببین ... یک جای سالم بر قلبم نمانده است!!!




متن عاشقانه زیبا و ناب 92



تا حالا کفشاتو نگا کردی؟

 2 تا عاشق 2 تا همراه که بی هم میمیرن و باهم خاکی میشن

کاش آدما هم از کفشاشون یاد بگیرن.



متن عاشقانه زیبا و ناب 92



خداوندا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد

که روزی چقدر عاشق بودیم



متن عاشقانه زیبا و ناب 92



از عاشق پرسیدم عشق غم است یا شادی

سر بر دیوار گذاشت و گفت : انتظار





متن عاشقانه زیبا و ناب 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.