وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس های نامزدی و عاشقانه

اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه


بگذار دیوانه صدایم کنند!


بگذار بگویند مجنون!

فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را

از زمانی که اسمم را دیگر صدا نزدی


از یاد برده ام!



  

اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه







من هنوز در انتظار این هستم

که تو از “هرگز” خود بازگردی . . .





اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه





مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی

در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی . . .




اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه






نگاه تو سیب است

و من نیوتنی بیچاره

بی خواب از کشف جاذبه . . .




اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه






نکند قاصدکی را که برایم فرستادی بازیچه دست کودکی بازیگوش شده

که اینچنین دل تنگم بی خبر مانده ؟




اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه





بوسه هایت انار را می ترکاند

 نفس هایت سیب را می رساند

 آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو !





اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه





عمقِ چشم هات

قصه ی هزار و یک شبِ یلداست

تمام نمی شود هر چه می خوانم . . .



اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه






کار سختی ستْ دوست نداشتنِ تو

باید برای خودم

کار دیگری دست و پا کنم . . .




اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه





از ابتدای آن روز که شامگاهش باران

بر گونه های تو بارید من گمشده ام . . .




اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه





طوری که دل تو خواست باشم، نشدم

 دلخواه دل تنگ خودم هم نشدم

حوا تو به خانه بهشتی برگرد

 من هم متاسفم که آدم نشدم . . .



اس ام اس های نامزدی و  عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.