وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس نامهربانی عاشقانه 92

اس ام اس نامهربانی عاشقانه 92

چنین با مهربانی خواندنت چیست ؟

 بدین نامهربانی راندنت چیست ؟

 بپرس از این دل دیوانه من

که ای بیچاره ماندنت چیست ؟

   



اس ام اس نامهربانی 92



می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده ش میده

 ولی من که بهترین بنده ش نیستم

پس چرا تورو به من داده ؟!



اس ام اس نامهربانی 92


می دونی اگه خورشید بمیره چی می شه .

 اونوقت زمین دورتومی گرده .

 ولی من نمی زارم چون فقط من باید دورت بگردم



اس ام اس نامهربانی 92



اگر شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم

لالایی شبام تویی نذار که بی خواب بمونم

دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی

فقط یه چیز ازت میخوام همیشه عاشق بمونی



اس ام اس نامهربانی 92



اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشت

و رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره

می تونه یه تجربه هم به جا بذاره پس سعی کن

 خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری

دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند



اس ام اس نامهربانی 92



کسی را برای دوستی انتخاب کن که قلب بزرگ داشته باشه

 تا مجبور نشی برای اینکه در قلبش جا بگیری خودت را کوچک کنی...



اس ام اس نامهربانی 92



عشق دق الباب نمی کند، مودب نیست، حرف شنو نیست

 درس خوانده نیست، درویش نیست، سربزیر نیست، مطیع نیست

 عشق دیوار را باور نمی کند، کوه را باور نمی کند، گرداب را باور نمی کند

 و مرگ را حتی باور ندارد!...



اس ام اس نامهربانی 92


دستت رو بذار روی قلبت ..این ساعت عمرت که داره تیک تیک میکنه....

جالبه همونی که بهت زندگی میده برات شمارش معکوس رو شروع کرده...

منتظر باش اما معتل نشو....تحمل کن اما توقف نکن....

قاتع باش اما لج باز نباش....صریح باش اما گستاخ نباش....

بگو اره اما نگو حتما....بگو نه اما نگو ابدا



اس ام اس نامهربانی 92


کاش خداوند هیچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نمیکردم

 که تا هیچ وقت هیچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه



اس ام اس نامهربانی 92


شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد.

 بیدار باش من با سبدی پر از بو سه می آیم

و آن را قبل از چیدن ستاره های قلبت روی گونه هایت می کارم

 تا بدانی ای خوبم دوستت دارم



اس ام اس نامهربانی 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.