وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس تیر 92

اس ام اس تیر 92


عزیز یادی بکن از قلب خسته

 غبار دوریت بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

وجودم از غمت در هم شکسته . . .


  


اس ام اس تیر 92



بی تو بدترین منم ، با تو بهترین منم

 عاشق نگاه تو ، به خدا خود منم . . .



اس ام اس تیر 92



خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

 پیدا نکنم همدل ، دل ها همه از سنگ است

گویا که از این وادی از عشق نشانی نیست

 گر هست یکی عاشق ، آلوده به صد رنگ است



اس ام اس تیر 92



خودت دور و رهت دور ، منزلت دور

 اگر ترکت کنم چشمم شود کور

اگر دانم که قولت پا بر جاست

 به امیدت بشینم تا قیامت . . .



اس ام اس تیر 92



من از زندگانی آموختم چگونه اشک ریختن

 را ولی اشکهایم نیاموخت چگونه زندگی کردن را



اس ام اس تیر 92



به تو سپرده بودمش به هزار و یک امید و امروز برای هزار و یکمین بار

دلم را میبرم تا شکستگی اش را گچ بگیرم . . .



اس ام اس تیر 92



ماه من پرده از آن چهره زیبا بردار

 تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد . . .



اس ام اس تیر 92



دل خورشید و بنازم که هنوز هم که هنوزه

 واسه دوست و دشمن به یه اندازه میسوزه . . .



اس ام اس تیر 92



در مرام ما نباشد جز وفاداری به دوست

 به گلم بگو که یارت ، دلدارت دیوانه توست . . .



اس ام اس تیر 92



کاش دل ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل

 از پایین آمدن دست ها مستجاب میشد . . .



اس ام اس تیر 92



زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست

امتحان ریشه هاست

ریشه هم هرگز اسیر باد نیست  . . .



اس ام اس تیر 92



شب مهتابی چه خوش است برای دیدن یار

اما چه کنم دیوار بلند است و نگاه ها بسیار . . .



اس ام اس تیر 92



عشق یعنی همان کفش میخ داری که باهاش روی احساسات یکدیگر

آروم آروم قدم میزنیم و بلند بلند میخندیم . . .



اس ام اس تیر 92



خیلی سخته که بخوای با آب خوردن بغضت رو بفرستی پایین و اما

یکدفعه اشک از چشمانت جاری شود . . .



اس ام اس تیر 92



نازنین غصه نخور ، قصه نویس ما خداست

 همه نا رفیقن و تنها رفیق ما خداست  . . .



اس ام اس تیر 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.