وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید

فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید


تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام

 با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام . . .


  

فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید



آهای یارم و دلدار ، منم عاشق تن دار

 ببین دل تو دلم نیست ، واسه لحظه دیدار . . .


فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید



خزان بنشست و گل با بادها رفت

 چه آسان میشود از یادها رفت . . .



فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید


پیری آن نیست که بر سر یزند موی سفید

 هر جوانی که به دل عشق ندارد ، پیر است . . .



فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید



بوی یوسف میدهد پیراهنت

 پیر کنعانم برای دیدنت . . .



فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید



گل یخ در زمستان تو هستم

 اسیر ناز چشمان تو هستم

مرا پرپر مکن با بی وفایی

 که من مشتاق دیدار تو هستم . . .




فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید



از دوست چه میماند در آینه فردا

 جز حرف دل انگیزش ، جز خاطره ای زیبا . . .



فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید



در سکوت دادگاه سرنوشت

عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دل ها از هم جدا

 وای بر این حکم و این قانون زشت . . .



فروشگاه اینترنتی اس ام اس عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.