وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس های جدا شدن از عشق


اس ام اس های جدا شدن از عشق


یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

 شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

  

اس ام اس های جدا شدن از عشق


گرچه کردم ذوقها از آشنایی های او

 انتقام از من کشید ، آخر جدایی های او . . .



اس ام اس های جدا شدن از عشق


سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه می شد من اگر خانه بنا می کردم



اس ام اس های جدا شدن از عشق



نفسم

تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند



اس ام اس های جدا شدن از عشق


درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو !

دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم



اس ام اس های جدا شدن از عشق


من صبورم اما

بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب

و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند

می ترسم



اس ام اس های جدا شدن از عشق


من

مثل بادکنکی به دست کودکی

هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم

نخ را قطع کنی

 می روم پیش خدا !



اس ام اس های جدا شدن از عشق


بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست



اس ام اس های جدا شدن از عشق


پای من خسته از این رفتن بود

قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

راهش افسوس جدا از من بود



اس ام اس های جدا شدن از عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.