وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس های نا امید شدن

اس ام اس های نا امید شدن

من از این منـی

که هر لحظه دلتنگِ توست

مُتنفـــــــــرم !

  

اس ام اس های نا امید شدن


بَهای با تو بودَن بس ناجوانمردانه سَنگیـــن استــ…

درآمَدِ روح من ناچیز تر از اینهاستـ…



اس ام اس های نا امید شدن


بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم

لالایـــی هــای ِ مـــادرم

زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد



اس ام اس های نا امید شدن


امــروز دلــم تنگ دیــروزی است

که میگفتــی :

فردایــت را می ســـازم



اس ام اس گریه دار نا امید شدن

معنی ماندن بی عزت چیست؟

قبل از آنکه آبروریزی شود

خدایا، خودت تمامش کن…


اس ام اس های نا امید شدن


گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم

 که دلم می خواهد قبل از خواب،

ساعت را روی “ هیچوقت ” کوک کنم . . .



اس ام اس های نا امید شدن


خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد

و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست



اس ام اس های نا امید شدن


دلم کمى هوا می خواهد اما در سرنگ !

از زندگى خسته ام



اس ام اس های نا امید شدن


آسانسوری شده ام تنها

در برجی متروک که سال هاست بهانه ای برای اوج گرفتن نداشته است

به خانه ام بیا خسته ام از این همه ایستادگی



اس ام اس های نا امید شدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.