وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس دلگیر از عشق

اس ام اس دلگیر از عشق



دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

 در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

 سرسبز تر از آتش نمرود شدم

  

انسان ها یک به یک در خاک رفتند

 یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک

 خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند



اس ام اس شده از عشق



ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود



اس ام اس دلگیر از عشق



عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای



اس ام اس دلگیر از عشق



دلم در حلقه ی غم ها نشسته

زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست

تو را می خواهم و این ها بهانه ست



اس ام اس دلگیر از عشق



فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی

یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته



اس ام اس دلگیر از عشق



فدایت ای گل زیبای هستی

نمی دانم کجا بی من نشستی

قشنگی های دنیایم تو هستی

یگانه گنج فردایم تو هستی



اس ام اس دلگیر از عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.