وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه شهریور

اس ام اس عاشقانه شهریور



دوباره فال حافظ می گیرم

 دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم

 اگر چه بی خیالمی

  


اس ام اس عاشقانه شهریور



برای آمدنت انتظار کافی نیست

 دعا و اشک و دل بی قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی

دعای این همه شب زنده دار کافی نیست



اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی



ة  ة

مشتاق دیدارت شده بودم

 چشامو فرستادم تا ببینمت !



اس ام اس عاشقانه شهریور



نمی دانم پس از مرگم که آید بر مزار من که بنشیند به سوگ من

سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، ترا سوگند به جان دلبرت سوگند

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم



اس ام اس عاشقانه شهریور



کنار چشمه ای بودیم در خواب

 تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا 

 تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب



اس ام اس عاشقانه شهریور



خیالت راحت

 دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد



اس ام اس عاشقانه شهریور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.