وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس شوخ و عاشقانه

اس ام اس شوخ و عاشقانه



در سینه دلی به وسعت غم دارم

بر زخم دلم نیاز مرهم دارم

هر چیز برای خود فراهم کردم

در زندگی ام فقط تو را کم دارم


  

اس ام اس شوخ و عاشقانه



دوری فقط تعبیریست که فاصله ها را از دارند

اما بی خبرند از نزدیکی دل هایمان …



اس ام اس شوخ و عاشقانه



بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم

گیرم بخرندم به کسی کار ندارم

گر در این جهان مرا نپسندند

در دو جهان غیر شما یار ندارم



اس ام اس شوخ و عاشقانه



بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم …



اس ام اس شوخ و عاشقانه



معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟

من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟

از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش

چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟



اس ام اس شوخ و عاشقانه



ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویی

ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویی

ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی

هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی



اس ام اس شوخ و عاشقانه



دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد

آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد



اس ام اس شوخ و عاشقانه



هیچ گاه با عشقتان مثل چتر رفتار نکنید

که هر زمان باران بند امد جمع و فراموشش کنید !



اس ام اس شوخ و عاشقانه



از دهکده ی چشم تو گذر کردم به شهر عشق

شهری که این غریبه در ان گم نمی شود …



اس ام اس شوخ و عاشقانه



طنین نبض بارانی

بلوغ چشمه سارانی

تو را من دوست می دارم

و می دانم که می دانی



اس ام اس شوخ و عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.