وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه 92

اس ام اس عاشقانه 92



آرام تر سکوت کن عزیز تر از جانم

صدای بی تفاوتی هایت سوهان روحم شده است !

  


اس ام اس عاشقانه 92



من امیدم را در یاس و نا امیدی یافتم

خورشید تابانم را در شب تار یافتم

عشقم را در بدترین سال عمرم  یافتم

هنگامی که او رفت خاکستری بودم گر گرفته !



اس ام اس عاشقانه 92



زمانی کوه بودم !

حالا دیگر آدم شده ام که به هم برسیم !



اس ام اس عاشقانه 92



گر تو گرفتارم کنی

من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی

در اوج بیماری خوشم



اس ام اس عاشقانه 92



در انتهای نگاهت کلبه ای می سازم

تا نتوانی بگویی از دل برود هر آن که از دیده برفت !



اس ام اس عاشقانه 92



آنان که پاره های روح خود را برای التیام درد دیگران می بخشند

از همه به خدا شبیه ترند !



اس ام اس عاشقانه 92



دل داده ام بر باد هر چه بادا باد

مجنون تر از لیلی شیرین تر از فرهاد

ای عشق تو از آتش نسب داری

تنها تو می مانی و ما می رویم از یاد



اس ام اس عاشقانه 92



پی نجوای رفتن نباش

در غیبت لبخند تو گم می شوم !



اس ام اس عاشقانه 92



چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده

کاش نگاهت یک قدم نزدیک تر بود !



اس ام اس عاشقانه 92



امواج نگاهت اعتیاد آور است

زیبایی تو فراتر از باور است

در قاب نگاه چشم من لبخندت

لبخند لیلی بلکه زیباتراست



اس ام اس عاشقانه 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.