وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس تلخ

اس ام اس تلخ



خدایا تو گفتی که حق انتخاب دارم

 پس چرا انتخاب من درکنار دیگریست


  


اس ام اس تلخ



تلخی دوریت رابه دل می گیرم

باخیالت اشک می ریزم

هرگز فکر نکنی که تو را ازیاد می برم

مگر آن روزی که به سوی خاک بروم



اس ام اس تلخ



دهانم پر از حرف است

اماحیف که با دهان پر نمی شود حرف زد!



اس ام اس تلخ



سردش بود

دلم را برایش سوزاندم

گرمش که شد با خاکستر دلم نوشت خداحافظ



اس ام اس تلخ



دنیای لعنتی....
امشب پاکت سیگارمو بخاطره کسی باز می کنم

 که به عشقش سیگارو ترک کردم




اس ام اس تلخ



مبادا گرفته باشی

که شهری را به نماز آیات وا می دارم !



اس ام اس تلخ



سوت پایان را بزنید

سادگیم حریف هرزگی زمانه نمی شود

قبوله باختم



اس ام اس تلخ



آدم ها فراموش نمی کنند !

فقط دیگر ساکت می شـوند

همین...



اس ام اس تلخ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.