وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس عشقولانه



ما زاده شده ایم که

دوست بداریم کسانی که بر قلبمان زخم ایجاد نمودند


  

اس ام اس عشقولانه



هر آنکه از رفاقت دم می زند

 ولی ناخودآگاه از خیانت دم می زند



اس ام اس عشقولانه



بچه که بودیم ، بچه بودیم

 بزرگ که شدیم ، بزرگ که نشدیم هیچ

 دیگه همون بچه هم نیستیم

 برای عشق پاک بچه گی هایم دلم تنگ است



اس ام اس عشقولانه



لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



اس ام اس عشقولانه



اگر نمک باعث شوریست

عجب است که یار من این همه نمک دارد و شیرین است !



اس ام اس عشقولانه



چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم

 بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم



اس ام اس عشقولانه



چه می شد دستانم به دستانت گره می شد

 چه می شد آغوشم در آغوش خوش تو جا می شد

 چه می شد اشک هایم با لبخندت یکی می شد

 چه می شد بوسه هایم بر گونه های سرخت جاری می شد

 چه می شد گل هایی را که هدیه دادم

 در قلب تو سبد سبد عشق می شد



اس ام اس عشقولانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.