وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس زلال و عاشقانه

اس ام اس زلال و عاشقانه



برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی


  


اس ام اس زلال و عاشقانه



هفته های من هفت روز نیست

 هفته های مرا تو تعیین می کنی

هفته از دیدن تو شروع می شود

 و تا هفت بار دیدنت تمام نمی شود



اس ام اس زلال و عاشقانه



زندگی من روی مدار تو می چرخد

این طور است که وقتی نیستی

همیشه خارج مدارم

و دارم دور سر خودم کلافه می چرخم



اس ام اس زلال و عاشقانه



این آیینه می شکند

و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام

از این همه تو کدام است



اس ام اس زلال و عاشقانه



وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه



اس ام اس زلال و عاشقانه



سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند

بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم



اس ام اس زلال و عاشقانه



خیاط خوبی ست روزگار

اما دل مرا به عمد یا سهو نمی دانم

شاید بی هوا تنگ به سینه ام کوک زد



اس ام اس زلال و عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.