وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس جدید حساس

اس ام اس جدید حساس



گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

 تمام دار و ندارم نگاه توست !



اس ام اس جدید حساس



من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی



اس ام اس جدید حساس



دوستت دارم

 بیشتر از دیروز

 و کمتر از فردا !



اس ام اس جدید حساس



چقدر جای تو خالی ست

 جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب !



اس ام اس جدید حساس



تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند

 گل های ریز صورتی روی بالشم



اس ام اس جدید حساس



از مردم این شهر دلگیرم

 هیچ کدامشان شکل تو نیستند



اس ام اس جدید حساس



هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد

به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد



اس ام اس جدید حساس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.