وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جوک و اس ام اس خنده دار دی 92


جوک و اس ام اس خنده دار دی 92

مجموعه اس ام اس خنده دار ویژه دی ماه 92

تقدیم به خوانندگان عزیز وبلاگ کرمک
 جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
 
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

“ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺲ” ﺭﻭ ﺑﺮﺍی ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻨﯽ
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده ؟

گفت ۱۸۰۰تومن

یهو یادم اومد که عهههههه  من که عاشق آب معدنی ام !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
شما یادتون نمیاد

یه روزی هم بود دخترا جواب رد میدادن !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
یک تست روانشناسی :

با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه !

همسر آیندت کیه ؟
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
هو هما هم/هی هما هن/انت انتما انتم/انت انتما انتن/انا نحن

نصف دوران تحصیلیمون واسه یاد گرفتن اینا گذشت
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
من بعد از تحقیقات گسترده دریافتم

که دهنم ، صاف ترین قسمت جهانه !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن

ما یاد ماشینی که صبح بردیم کارواش !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
نصیحت کردن توی خانواده باید ساماندهی بشه

ینی مثلا عینِ معاینه فنی یه برچسب بزنن روت که قبلا نصیحت شدی

و دوباره یکی نیاد در مورد همون موضوع حرف بزنه !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
دختره اسمشو نوشته (یش یش یش)

بش میگم یعنی چی آخه ؟

میگه یعنی ستایش دیگه !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
آقا من میدونم اگه من دو نفره بشم

هوا سه نفره میشه

شانس نیس که …
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻡ

ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﺑﻘﯿﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﺻﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﻧﺪﺍﺷﺖ

ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﺵ ﺩﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺒﻨﺪ
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
اینقد سطح آرزوهامو آوردم پایین که به نفت رسیدم

فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
یه مخاطب خاصم نداریم

اینقدر به پای ما بشینه که زخم بستر بگیره !
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92
.
.
.
دختره متولد ۱۳۷۸ استاتوس زده

فاز خودکشی گرفتم سنگین ، دعا کنید اجرا نکنمش

فکر کنم داداش کوچیکش دفتر مشقشو خط خطی کرده
.
.
.
جوک و اس ام اس خنده دار دی 92

اس ام اس خنده دار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.