وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب


اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

مجموعه ای طلایی و شاخ از اس ام اس های زیبا

بخونید و حالش رو ببرید !
  
درون دلی که پیدا نیست

پر از زندان و زندانیست

تو را محکوم دل کردم

نمیدانم دلیلش چیست

سبب شاید همین باشد

بدون تو نباید زیست

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

تنهایی ات را از تو گرفتم

در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی

من از کجا می دانستم سود من تنهاییست

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست

قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست

دور باشه از وجودتون هرچی غم و هرچی بلاست

گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

خدایا خیلیا دلمو شکستن

شب بیا با هم بریم سراغشون

من نشونت میدم تو ببخششون!

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

طالع بخت مرا هیچکسی یار نبود

پشت من را بخدا ذره ای دیوار نبود

همه از پشت زدند بر کمرم خنجر را

جاده شانس من از کودکی هموار نبود

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

میگویند شکستنی رفع بلاست

ای “دل” تحمل کن شاید حکمتیست !

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

آرزو دارم بهاران مال تو

شاخه های یاس خندان مال تو

گرچه درویشان تهی دستند ولی

ساده بودن های باران مال تو

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

دعا کردم تو تنها مال من شی

تو تعبیر قشنگ فال من شی

دعا کردم بدونی چشم به راتم

هنوز دلبسته بغض صداتم

اگه بازم دلت با دیگرونه

چشات دنبال از ما بهترونه

بزار با یاد تو دلخوش بمونم

فقط دلتنگیات با من بمونه

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

هنوز برایت می نویسم

درست شبیه پسرکی نابینا که

هر روز برای ماهی قرمز مرده اش غذا می ریزد

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

ندارم من نظر جز بر نگاهت

ندارم من طلب جز روی ماهت

ندارم من دلی جز عاشق تو

نباشم من دمی جز در پناهت

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی

از تمام دار دنیا دوست دارم صمیمی

گاه و بیگاه یادی از ما میکند

با مرامش شرمسارم میکند

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

چشم بر هم ننهاده گردش دوران گذشت

بهر یک کَس سخت و بهر دیگری آسان گذشت

روزگاری خواهد آمد با خودت نجوا کنی

یاد باد آن روزگارانی که با یاران گذشت

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم

گر نیایی به خدا بی تو میمیرم چه کنم

در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم

که به عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم

مجموعه اس ام اس زیبا شاخ و ناز و ناب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.