پیدا کردن کمترین قیمت است دلیل اصلی مصرف کنندگان در خرید آنلاین
بر اساس یک نظرسنجی توسط همکاران
در اکثر موارد
مصرف کنندگان که فروشگاه اینترنتی در مقابل فروشگاه آجر و ملات
انجام این کار به دلیل آن است که آنها انتظار دارند برای پیدا کردن پایین ترین قیمت ، درست است؟
اکثر خریداران را قیمت های پایین تر
استناد نه به عنوان انگیزه اصلی خود برای خرید از وب
بر اساس یک نظرسنجی جدید بیش از 1000 مصرف کنندگان توسط و همکاران
مشاوره جهانی است که تعداد خرده فروشان در میان مشتریان است
به نوبه خود، خرده فروشان است که
پیروزی در جنگ کم قیمت محور استراتژی رقابتی خود را در این آمدن فصل تعطیلات
و به طور کلی خواهد کرد که رویه بلند مدت تاسف این شرکت نتیجه گیری
در حالی که ممکن است کمی ، خرده فروشان که در زیرساخت ها سرمایه گذاری خواهد
وفاداری مشتری در دراز مدت درو
یک شریک که کالاهای مصرفی سیمون اجرا می شود و عمل خرده فروشی در شمال امریکا است
یکی فقط نیاز به حرکت های اخیر کنید
و با بزرگترین خرده فروش آجر و ملات کشور و بزرگترین خرده فروشگاه اینترنتی
به ترتیب برای راهنمایی در یک سری به خریداران آنلاین رضایت بخش است
وال مارت در حال ساخت دو مرکز تحقق جدیدی برای افزایش سرعت تحویل
در حالی که آمازون در حال افزایش کارکنان انبار آن فصلی توسط عظیم 70،000 کارکنان
مسئله رقابتی وال مارت با خرده فروشان آنلاین بزرگ است قیمت گذاری نیست
این یک تحقق و خدمات از نبرد است
درس بزرگ : این یک بزرگ بدون هیچ برای خرده فروشان است
به استفاده از قیمت گذاری برای اصلاح ضعف در منطقه دیگر
مانند انتخاب محصول و یا سرعت تحویل شما باید این مشکل را حل کنند
که به می گویند که قیمت به خریداران مهم نیست
اما اهمیت آن بر اساس طبقه بندی محصول متفاوت است
در همین حال 18 درصد از پاسخ دهندگان گفت:
قیمت های پایین تر دلیل اصلی آنها خریداری
اقلام از قبیل محصولات بهداشتی و زیبایی ، محصولات اسباب بازی / ورزش / سرگرمی مرتبط
و همچنین لباس و مبلمان بود
با این حال هنگامی که آن را به خرید مواد غذایی و نوشیدنی آمد
خریداران بررسی بهتر را به عنوان انگیزه منجر رانندگی خرید خود را رتبه بندی این بررسی گفت
و حمل و نقل رایگان انگیزه رهبری در میان خریداران ( 16 ٪ )
خرید محصولات کالا مانند تمیز کردن و محصولات کاغذی بود
منع مقاله : سایت فوربیس