وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه شبه جوک

اس ام اس عاشقانه شبه جوک



.............................................................................

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

.............................................................................

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

اس ام اس خنده دار          اس ام اس            فروشگاه اینترنتی

.............................................................................

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

.............................................................................

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !

.............................................................................

زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی

.............................................................................

نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …
.............................................................................
درسته که گوشیم قیمتی نداره
ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …


.............................................................................

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …

کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من
شاید تو بیایی !
.............................................................................
تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …
من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !


.............................................................................

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …

.............................................................................
فرقی ندارد …
شرق یا غرب …
شمال یا جنوب …
من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !
sms funny                    sms                      internet store
.............................................................................
دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …
.............................................................................
تو را با ط دسته دار مینویسم
♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …
.............................................................................
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.