وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 92

...........................................................................................


با تمام احترامی که برای شما  قائلم


اما  تو  را دوست دارم !

...........................................................................................


من با همه فرق دارم

چون من تــــــــو را دارم

عکس        اس ام اس خنده دار              جوک             اس ام اس عاشقانه

...........................................................................................


بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش

...........................................................................................

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم

...........................................................................................


*۱۴۴*I Love You#

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !

عکس        اس ام اس خنده دار              جوک             اس ام اس عاشقانه

...........................................................................................


یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

درست مثل فراموش کردن تو

...........................................................................................


با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم

که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت

...........................................................................................


با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

چون کودکى هیچ وقت دروغ نمى گوید

...........................................................................................


این روزها همه میگن بیخیال شو

چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی

عکس        اس ام اس خنده دار              جوک             اس ام اس عاشقانه

...........................................................................................


نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری


...........................................................................................


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.