وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس زیبا و قشنگ

اس ام اس زیبا و قشنگ


اس ام اس زیبا


یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات


میشــه یه جمله که میکوبن تو صورتــــت


بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم



دلــــم به حال مــا می سوزد 


که من و تو خیلی وقت است


تنهایش گذاشته ایم ...


من تو را دوست دارم


تو مرا دوست نداری


باشد ولی


من به دوست مشترک مان


حسودی ام می شود


کل دنیا هم بگویند


دوستم دارند فایده ندارد


اما دوستت دارم هاى تو


چه غوغایى می کند


دوستم!


پیراهنم را بزن بالا…


کمرم را دیدی؟


نترس چیزی نیست…!


اینها فقط جای خنجرند


من نفهمیدم در رفاقت چه شد!

عکس های دیدنی عکس های زیبا عکس های قشنگ جدیدترین عکس های زیبا در اینترنت


تو مواظب باش



اس ام اس زیبا و قشنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.