وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

بامبو و سرخس

بامبو و سرخس


روزی تصمیم گرفتم


که دیگر همه چیز را رها کنم


شغلم ‏را


دوستانم را


زندگی ام را!


به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار


با خدا ‏صحبت کنم


به خدا گفتم:


آیا می‏ توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری؟


و جواب ‏او مرا شگفت زده کرد


او گفت :


پاسخ دادم : بلی


فرمود: ‏هنگامی که درخت بامبو و سرخس راآفریدم


به خوبی ازآنها مراقبت نمودم


به آنها نور ‏و غذای کافی دادم


دیر زمانی نپایید که سرخس سر از خاک برآورد


و تمام زمین را فرا ‏گرفت


اما از بامبو خبری نبود


من از او قطع امید نکردم


در دومین سال سرخسها بیشتر ‏رشد کردند


و زیبایی خیره کننده ای به زمین بخشیدند


اما همچنان از بامبوها خبری نبود


‏من بامبوها را رها نکردم


در سالهای سوم و چهارم نیز بامبوها رشد نکردند


اما من ‏باز از آنها قطع امید نکردم


در سال پنجم جوانه کوچکی از بامبو نمایان شد


در ‏مقایسه با سرخس کوچک و کوتاه بود


اما با گذشت 6 ماه ارتفاع آن به بیش از 100 فوت ‏رسید


5 سال طول کشیده بود تا ریشه ‏های بامبو به اندازه کافی قوی شوند..


ریشه هایی ‏که بامبو را قوی می‏ ساختند


و آنچه را برای زندگی به آن نیاز داشت را فراهم می ‏کرد


‏خداوند در ادامه فرمود:


آیا می‏ دانی در تمامی این سالها که تو درگیر مبارزه


با ‏سختیها و مشکلات بودی


در حقیقت ریشه هایت را مستحکم می ‏ساختی


من در تمامی این مدت ‏تو را رها نکردم


همانگونه که بامبوها را رها نکردم


‏هرگز خودت را با دیگران ‏مقایسه نکن


بامبو و سرخس دو گیاه متفاوتند


اما هر دو به زیبایی جنگل کمک می کنن


زمان تو نیز فرا خواهد رسید تو نیز رشد می ‏ کنی


و قد می کشی!


‏از او پرسیدم : من ‏چقدر قد می‏ کشم


‏در پاسخ از من پرسید:


بامبو چقدر رشد می کند؟

جدیدترین اس ام اس های فارسی مرجع اس ام اس عاشقانه جدیدترین اس ام اس های ناب و غمگین

جواب دادم: هر ‏چقدر که بتواند
 
‏گفت: تو نیز باید رشد کنی و قد بکشی


هر اندازه که ‏بتوانی... 

 

بامبو و سرخس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.