وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس زیبای خدا

اس ام اس زیبای خدا



شک دارم که خالق دانه های انار

زندگی مرا بی نظم چیده باشد





از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بُوَد کز ما خدا برگشته است





با خدا دعوا کردم باهم قهر کردیم فکر کردم دیگه دوسم نداره

رفتم تو رختخواب چند قطره اشک ریختم و خوابم برد

صبح که بیدار شدم مامانم گفت نمیدونی از دیشب تا صبح چه بارونی میومد





تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم

می توان به جرات گفت کرم خورشید بهترین کرم برای آبرسانی ، ترمیم تغذیه و ویتامین رسانی پوست است کرم خورشید ساخت ژاپن است و در کشور های دیگر با نام یواسکین عرضه می شود ( دارای مجوز از وزارت بهداشت )

نه خوشی ها را زیرا خوشی آن است که تو می خواهی

و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد





اس ام اس زیبای خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.