وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس خدا

اس ام اس خدا



اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت می زنی

لبخند خداست به بنده اش

اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه  تمام مشکلاتو حل می کنه

جدیدترین عکس های ایرانی گالری عکس های کمیاب و ناب





خدا تلفن ندارد ، اما من با او صحبت می کنم

فیسبوک ندارد ، اما من دوست او هستم

توییتر ندارد ،  اما من او را دنبال می کنم





یکی از فرق های انسان با خدا این است

که انسان تمام خوبی ها را با یک بدی فراموش می کند

ولی خدا تمام بدی ها را با یک خوبی فراموش می کند





قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم نهایت قهرش بین دو اذانه

دوباره صدام می کنه ، خدا عشق استبهترین اس ام ای های عاشقانه و احساسی مرجع جدیدترین لیست اس ام اس عاشقانه و ناب بروزترین سایت اس ام اس عاشقانه





اس ام اس خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.