وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات زیبا و جدید

جملات زیبا و جدید



عکس آدمک های احساسی چوبی



راستش را بخواهی از موقعی که رفتی هیچ چیز تغییر نکرده است

من هنوز قهوه می خورم سیگار می کشم پیاده میرم

هستم اما تلخ تر بیشتر تنهاتر





امشب از اون شب هاست که من دوباره دیوونه بشم

تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم

امشب از اون شب هاست که من دلم می خواد داد بزنم

تو شهر این غریبه ها دردم رو فریاد بزنم






دلم می خواهد این کوچه باغ پاییز زده

جملات ناب و عاشقانه جدیدترین جملات زیبا بهترین جملات زیبا و عاشقانه

که در آن قدم گذاشته ام بی پایان باشد

آنگاه که قرار است به پایان آن برسم از دنیا وداع گفته باشم

تا تنها پاییز را ببینم دیگر نمی خواهم رهگذری را ببینم که روی

برگ ها پا می گذارد و قدر پاییز را نمی داند






جملات زیبا و جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.