وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

خیلی خوشحالم ازینکه تو به دنیا اومدی تو

دنیا فهمید که انگار نیمه گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه چونکه خدا تورو داده

روز تولدت برام فرشتشو فرستاده



خدا مهربونی کرد تورو سپرد دست خودم

دستتو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمیسپره دست همه

تو نمی اومدی پیشم من عاشق کی میشدم

بخاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام

خدا مهربونی کرد تورو سپرد دست خودم

دستتو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

شکفته شدن گل زیبای وجودت در پرمهرترین ماه سال که

 مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد.

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

صدای دلنشین زندگی طنین انداز روح و تن تو

تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

ای داداش کوچولوی مهربونم

قدر تو رو خیلی زیاد می دونم

روز تولد قشنگت شده

کنار تو تا انتها می مونم

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

تو متولد می شوی در چند قدمی عید

پس شاد باش که نوید بخش بهاری !



اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

خیلی دوستت دارم

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

تولد تکرار امیدواری خداوندی است

یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

فدای اون گل که یه روز،یکی میخوادبده دستت

فدای اون دویدنات وقتی میگیره نفست

فدای ذوق موندنت فدای درد رفتنت

فدای دوس نداشتنات حتی فدای روندنت

فدای کوچه هایی که میگذری از کنارشون

فدای عکسات که همیشه دارم به یادگارشون

دنیا بهونس عزیزم،فدای عکستو خودت

منو ببخش اگه نشد بازم بیام تولدت

اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

ارسال یک شب قبل از تولد :

هفت بار بگو نون و خامه و واسه 7 نفر بفرست فردا حتما کیک گیرت میاد

کوتاهی نکن

فردا بچت آبله مرغون میگره و جشن کنسل میشه خخخخ



اس ام اس تبریک تولد جدید و زیبا

جشن کوچکی در دم بر پاست

چون امروز ،روز تولد توست کاش روزی تو

 هم تولد حضور تو در قلبم را جشن بگیرم

جشنی با شکوه و بزرگ

پیامک های زیبای تولد ، اس ام اس تبریک تولد ، مسیج های تولد خنده دار ، پیامک تبریک تولد عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.