وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جوک خفن رفقا

جوک خفن رفقا


بچه ها دور هم جمع شده بودن و برای هم جوک تعریف می کردن و دنیا را به عنوان یه مشت خاک از این رو به اون


رو کردن و خنده هاشون بی دریغ تا کجاها که نمی رفت این رفاقت ها حالا کجا هستن هر کی می رسه یک


جوک خفن تعریف می کنه و دیگه پیداش نمی شه قبلا جوک ها معمولی بود و رفاقتی شاخ بود دشمن پرچمش


پایین بود و رفقا پرچمشون بالا ولی رفیق های امروزی گذری شدن مرامشون هم گذریه طرف چای سبز می خوره


جلوت نمی گه رفیقم هم دلش می خواد یه لیوان براش بریزم مرام رفتن به قهقرا حتی منی که زمانی برای همسرم



کادوهای رنگارنگ می خریدم فراموشش کردم دیگه براش یک کادو هم نخریدم یه زمانی ست کامل ساعت الیزابت


رو براش گرفتم ولی حالا چی ؟ کجا داریم می ریم با این سرعت به کجا چنین شتابان مرام منصور بی مرام که


دنیا براش رفقاش بودن حالا کجا رفته که دنیا براش کجا رفته به خودتون بیاید بدونید که فقط رفاقت ها می مونن من


خودم یه چای تیما خریده بودم یه وعده دمش کردم ریختمش تو حلقوم رفقا ولی الان یه عدده میان چای تیما میخرن


یک سال دارنش پس مرامتون کجا رفته بی معرفت ها رفیق کشی نکنید همین داود رفیق جلال داشت چای تیما


می خورد گفتم داشی بی زحمت یه لیوانم برای من بریز گفت به جا نیاوردم گفت داشش ممدم رفیق جلال گفت


جلال کی گلابی بزن بچاک دیواری که زیرش نشسته بود رو تو سرش خراب کردم تا دیگه واسه کسی دیفاری نگیره


گنده تر از دهنش شاید کمش باشه ولی غمش هم زیاد بوده این جوری شده دنیا بالا بری پایین بیای کمتر می تونی


رفیق با مرام و با مسلک پیدا کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.