وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

شعر زیبای پوج از فروغ فرخزاد

شعر زیبای پوج از فروغ فرخزاد شعر غمگین و عاشقانه از شاعران ایرانی

فروغ فرخزاد

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودم

از من و هرچه در من نهان بود

میرمیدی

میرهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین بار

آخرین لحظهء تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گو کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گرچه در پرنیان غمی شوم


منبع : http://namakstan.ir/nonsense-poetry-of-forough-farrokhzad.html   



لیزر حرارتی سبز به راحتی می تواند کاغذ و یا حتی مقواهای زخیم تر را با حرارات خود آتش بزند

بُرد این لیزر 12 کیلومتر می باشد و قطر پرتوی بالایی دارد ( هر چه فاصله کمتر باشد حرارت بیشتر می شود )

فروش لیزر حرارتی,خرید اینترنتی لیزر حرارتی سبز jd-303,خرید پستی لیزر حرارتی قوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.