وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه



اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد / بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

خداوند شب و روز تمام لحظات / پشت و پناه تو عزیزم باشد . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم

می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم

بی قرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن

کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه

دوستت دارم

این تعارف نیست

زندگی من است . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم “خوابم می‌‌آید”

می‌گویم “یـــــــارم می‌‌آید” وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی  . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


همیشه درد از دیگران است ، گاه از نبودنشان ، گاه از بودنشان  . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


همیشه داشتن ” بهترین ها ” به آدم غرور خاصی میده

من مغرور ترینم ، چون تو بهترینی . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


یک شب خیال چشم تودیدیم به خواب

ز آن شب دگر، به چشم ندیدیم خواب را . . .


اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه


بی وفا!!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد . . .

اس ام اس

اس ام اس زیبا و جملات عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.